The engaged pedagogy of Freire and hooks - masters of education for freedom
DOI:
https://doi.org/10.26512/revistainsurgncia.v8i1.41529Keywords:
bell hooks, Paulo Freire, educação libertadora, pedagogia do oprimidoAbstract
Resenha de: hooks, bell. Ensinando a transgredir: a educação como prática da liberdade. Tradução: Marcelo Brandão Cipolla. São Paulo: Editora Martins Fontes. 2017.
References
Hooks, bell. Ensinando a transgredir: a educação como prática da liberdade. Tradução: Marcelo Brandão Cipolla. São Paulo: Editora Martins Fontes. 2017.
![](https://periodicos.unb.br/public/journals/92/submission_41529_42504_coverImage_pt_BR.jpg)
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 InSURgência: revista de direitos e movimentos sociais [InSURgence: rights and social movements journal]
![Creative Commons License](http://i.creativecommons.org/l/by-nc-nd/4.0/88x31.png)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Creative Commons Atribuição-NãoComercial-SemDerivações 4.0 Internacional.