Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Contact
  • Submissions
  • Announcements
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 16 No. 2 (2017)

Vol. 16 No. 2 (2017)

Published: 2017-12-29

Articles

  • Pronunciation intelligibility in Brazilian learners’ English and listeners’ threshold

    Neide Cesar Cruz
    • PDF
  • Textual, ideational and interpersonal metafunctions in multimodal Spanish coursebooks

    Larisse Lázaro Santos Pinheiro, Janaina Aquino Ferraz
    • PDF (Português (Brasil))
  • O vídeo-digital em uma proposta de leitura em língua materna sob um enfoque discursivo

    Luciana Cristina Dias di Raimo
    • PDF (Português (Brasil))
  • Um estudo de caso sobre o Português como Língua de Herança (PLH) nas cidades de Suzuka e Sakai, Japão

    Tábata Quintana Yonaha, Yuki Mukai
    • PDF (Português (Brasil))
  • Untangling reading strategies and reading skills in an ESL textbook

    Rafael Zaccaron, Carlla Dall’Igna, Lêda Maria Braga Tomitch
    • PDF (Português (Brasil))
  • Uma análise de necessidades de recepcionistas de hotel para a construção de um programa de ensino de língua estrangeira baseado em tarefas

    Telma Pires Pacheco Amorim, Rosely Perez Xavier
    • PDF (Português (Brasil))
  • Análise crítica e multimodal de imagens usadas em livros didáticos de língua inglesa

    Leonardo Antonio Soares
    • PDF (Português (Brasil))

Redes sociais

 

Language

  • Português (Brasil)
  • English
  • Français (Canada)
  • Español (España)

Browse

Make a Submission

Make a Submission

ISSN eletrônico: 2237-0951            ISSN impresso: 1677-9770

 Licença Creative Commons

Qualis

2017-2020 - A4

2013-2016 - B1

Follow us:

@horizontesla                         www.facebook.com/horizontesla

        

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.