Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Archives
Current
Contact
Documentos
Ethics
Indexers
Announcements
About
Ad hoc reviewers
Editorial Team
Propuesta de dosier
Regulamento
About the Journal
Submissions
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 6 No. 11 (2000)
Vol. 6 No. 11 (2000)
DOI:
https://doi.org/10.26512/lc.v6i11
Published:
2012-04-04
Editorial
Editorial
Antônio Villar Marques de Sá
3-6
PDF (Português (Brasil))
Articles
Uma política da educação profissional para o Brasil, no final do século XX: a perspectiva dos trabalhadores
Olgamir Francisco de Carvalho
7-22
PDF (Português (Brasil))
Formação para o trabalho e alfabetização informática
Gilberto Lacerda Santos
23-32
PDF (Português (Brasil))
Printed drawing and the formation of early level of schooling teachers
Alice Fátima Martins
33-50
PDF (Português (Brasil))
The pleassure in growing
Carmen Jansen de Cárdenas
51-68
PDF (Português (Brasil))
Elderly, imaginary and culture: possibilities in the diversity
Altair Macedo Lahud Loureiro
69-82
PDF (Português (Brasil))
Organizational theories, imaginary and education
Orlando dos Santos Oliveira Filho
83-96
PDF (Português (Brasil))
Research problem definition as an activity
Elizabeth Tunes, Joana Silveira de Melo, Deise Matos Menezes
97-108
PDF (Português (Brasil))
The institutional research and brazilian higher education: a longitudinal case study of dropout
Bernado Kipnis
109-130
PDF (Português (Brasil))
Justice perceptions of higher education teachers: a construct development and validation
Arménio Rego
131-154
PDF (Português (Brasil))
Book reviews
Municípios, ensino e valorização do magistério
Maria Teresinha Costa Rabello
155-156
PDF (Português (Brasil))
Informática na educação
Raquel de Almeida Moraes
157-158
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Social media
Facebook
Instagram
Twitter
LinkedIn
Language
Português (Brasil)
English
Español (España)
Indexing
Published by