Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Current
Archives
Announcements
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Contact
Search
Login
Register
Home
/
Archives
/
Vol. 1 No. 32 (2020)
Vol. 1 No. 32 (2020)
Published:
2022-01-12
Artigo
Gramática e ensino
da tradição à contemporaneidade
Anderson Rany Cardoso da Silva, Wilder Kleber Fernandes de Santana
PDF (Português (Brasil))
Didactic sequence proposal for reading fake news from the perspective of critical thinking
Allison Guimarães Andrade, Elisabeth Ramos da Silva
PDF (Português (Brasil))
concept of communicative competence for autism
a spectrum of possibilities
Cristiane Resende Silva Macedo
PDF (Português (Brasil))
Uma análise semântica e pragmática dos diminutivos no filme Central do Brasil para o inglês
Chunyuan Wang
PDF (Português (Brasil))
Oral corrective feedback:
beliefs and practices of a Spanish language teacher
Rocío Morales Vázquez, Yuki Mukai
PDF (Português (Brasil))
Make a Submission
Make a Submission
Language
English
Español (España)
Português (Brasil)
Français (Canada)