Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Editorial Team
    • Contact
  • Submissions
  • Announcements
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol. 15 No. 1 (2016)

Vol. 15 No. 1 (2016)

Published: 2016-06-30

Articles

  • Discussing empirical research on the language and culture relationship to inform English as an additional/foreign language pedagogy and teacher education

    Gloria Gil, Renata Gomes Luis
    • pdf (Português (Brasil))
  • Filmes legendados e ensino de línguas adicionais: um breve panorama sobre as pesquisas no Brasil

    Francisco Wellington Borges Gomes
    • pdf (Português (Brasil))
  • Análise Linguística como prática de sala de aula: ensinando/aprendendo verbos no Ensino Fundamental I

    José Wellisten Abreu Souza, Mônica Mano Trindade Ferraz, Thiago Magno de Carvalho Costa
    • pdf (Português (Brasil))
  • Ensino de pronúncia: concepções de língua(gem) e de sujeito subjacentes ao Listen and Repeat

    Karin Quast
    • pdf (Português (Brasil))
  • Discurso e relações de poder na (re)construção da identidade profissional de professores de língua em uma comunidade de prática no ambiente digital

    Selma Maria Abdalla Dias Barbosa, Patrícia Fabiana Bedran
    • pdf (Português (Brasil))
  • Análise de textos multimodais em capas de materiais didáticos de Português LE/L2

    Giuliano Pereira de Oliveira Castro
    • pdf (Português (Brasil))

Redes sociais

 

Language

  • Português (Brasil)
  • English
  • Français (Canada)
  • Español (España)

Browse

Make a Submission

Make a Submission

ISSN eletrônico: 2237-0951            ISSN impresso: 1677-9770

 Licença Creative Commons

Qualis

2017-2020 - A4

2013-2016 - B1

Follow us:

@horizontesla                         www.facebook.com/horizontesla

        

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.