Using reading strategies to raise awareness among teachers: report on an experiment
Keywords:
Reading strategies, literacy, teacher development, awarenessAbstract
The aim of this paper is to present a module from a course based on the literacy concept for public school teachers participating in the “Teia do Saber” project. The purpose was to show how teacher-students could broaden their concepts of reading skills and employ them in their own discipline.
Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2007-06-01
How to Cite
Aranha, S., & Ferreira, C. A. (2007). Using reading strategies to raise awareness among teachers: report on an experiment. Revista Horizontes De Linguistica Aplicada, 6(1). Retrieved from https://periodicos.unb.br/index.php/horizontesla/article/view/27456
Issue
Section
Artigos
License
A Revista Horizontes de Linguística Aplicada de http://seer.bce.unb.br/index.php/horizontesla/index é licenciado sob uma Licença Creative Commons Atribuição-Uso não-comercial-Vedada a criação de obras derivadas 3.0 Unported.
- Autores mantém os direitos autorais e concedem à revista o direito de primeira publicação, sendo o trabalho simultaneamente licenciado sob a Creative Commons Attribution License o que permite o compartilhamento do trabalho com reconhecimento da autoria do trabalho e publicação inicial nesta revista.
- Autores têm autorização para assumir contratos adicionais separadamente, para distribuição não-exclusiva da versão do trabalho publicada nesta revista (ex.: publicar em repositório institucional ou como capítulo de livro), com reconhecimento de autoria e publicação inicial nesta revista.